ewawinberg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ewa Winberg - 17 oktober 2011 09:15

Då var det måndag igen längesedan man skrev något här inne 

Idag blir det att tvätta och städa av här hemma 

Längtar tills onsdag kväll då min goa dotter Lotta och min lilla prinsessa Siria kommer på besök . Dom stannar tills på söndag ska bli jättekul .

Attans vad man saknar sina barn och barnbarn som ej bor i närheten av en 

Längtar tills den dagen jag ska kunna få träffa lilla Julian mitt lilla nya barnbarn.

Sitter ofta och funderar på att lämna denna håla man bor i och flytta närmare

dom andra men men får vänta ett tag till innan jag gör detta steg mycket står på 

spel om jag skulle röra på mig .

Ha en underbar dag alla för det ska jag ha i tvättstugan och över skurhinken.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Ewa Winberg.
Denna bloggen kommer att handla om lite allt möjligt, sånt som sker om dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards